Tekstgrootte

  • Home
  • Over CPOB
    • Koers
    • Kernwaarden
    • Organisatie
    • Raad van Toezicht
    • Stichtingsbureau
  • Onze scholen
  • Ons beleid
    • Best Bijzonder
    • Onderwijs
    • Koers 2019-2023
    • Kwaliteitszorg
    • Downloads
  • Werken bij
    • Vacatures
    • Professionalisering
    • Stages en begeleiding
  • Info voor ouders
    • Aanmelden leerling
    • Medezeggenschap
    • Vakantieroosters
    • Klachtenregeling
    • Scholen op de Kaart
  • Contact
    • Adresgegevens
    • Contactformulier
Kwaliteit
Ontwikkeling
Passie en plezier
Respect

  • Vacatures
  • Professionalisering
  • Stages en begeleiding

Stages en begeleiding

Samenwerking met de Marnix Academie

Onze scholen binnen CPOB hebben een taak in het opleiden van nieuwe leraren. Voor een groot deel vindt die opleiding plaats in de praktijk, in de klas van de kinderen. Onze scholen hebben er voor gekozen om in het Partnerschap in Opleiding en Ontwikkeling (POO) samen te werken met de  Marnix  Academie, lerarenopleiding basisonderwijs (pabo), in Utrecht.

Het partnerschap heeft als doel, behalve het opleiden van nieuwe leraren voor het basisonderwijs, om samen het onderwijs op de scholen en de opleiding waar mogelijk te verbeteren. De expertise van de pabo kan worden ingezet voor onderzoek, om de ontwikkeling van de school te ondersteunen. Studenten en leraren werken gezamenlijk aan die schoolontwikkeling.

Voor de verdere ontwikkeling maken wij gebruik van advies, cursussen en opleidingen van het Marnix Onderwijscentrum, onderdeel van de Marnix Academie.


Snel naar

Organisatie

Identiteit

Werken bij CPOB

Onze Koers

Over CPOB Koers Kernwaarden Organisatie Raad van Toezicht Stichtingsbureau
Onze scholen
Ons beleid Best Bijzonder Onderwijs Koers 2019-2023 Kwaliteitszorg Downloads
Werken bij Vacatures Professionalisering Stages en begeleiding
Info voor ouders Aanmelden leerling Medezeggenschap Vakantieroosters Klachtenregeling Scholen op de Kaart
Contact Adresgegevens Contactformulier
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools